Logo
dirzai
FUNKCINIAI DIRŽAImore_vert
FUNKCINIAI DIRŽAIclose
Treneris: Jūratė

Tai aukštesnio intensyvumo bendro fizinio pasiruošimo treniruotė su pakabinamais diržais, kurios metu atliekami įvairūs jėgos pratimai, pasitelkiant tik savo kūno svorį. Su funkciniais diržais gali sportuoti ir daryti visus pratimus taip, kaip ir užsiėmimuose su jėgos treniruokliais. Šios treniruotės nauda: greitas ir efektyvus viso kūno treniravimas, giliųjų raumenų vystymas, riebalinio audinio sluoksnio mažinimas. Tinka bet kokios fizinės parengties, kūno kompleksijos ir bet kokio amžiaus žmonėms, nes treniruotės apkrovą ir tempą kiekvienas gali pasirinkti pagal savo pajėgumus. Rekomenduojama mažai judantiems ar sėdimą darbą dirbantiems žmonėms.

Pump
PUMPmore_vert
PUMPclose
Treneris: Tomas

Tai vienas efektyviausių būdų vyrams ir moterims sparčiai deginti poodinį riebalų sluoksnį ir ryškinti kūno raumenis. Tai intensyvi, ritmiška treniruotė, kurios metu naudojamos štangutės, svareliai ir step platformos. Treniruotės metu bene didžiausias krūvis tenka pilvo raumenims, nes jie dirba visos treniruotės metu. Taip pat mankštinami viršutinės ir apatinės kūno dalies raumenys. Treniruotė turi aiškią struktūrą: pirmosios minutės skiriamos apšilimui, toliau intensyviai atliekami skirtingi pratimai, skirti 8 raumenų grupėms (krūtinės, nugaros, tricepsų, bicepsų, pečių, kojų, pilvo preso). Pabaigoje - raumenų tempimas ir atpalaidavimas. PUMP treniruotės nėra “lengvi pasivaikščiojimai” – prireiks ir valios, ir susitelkimo, išliesi nemažai prakaito.

manksta
KINEZITERAPINĖ MANKŠTAmore_vert
KINEZITERAPINĖ MANKŠTAclose
Treneris: Solveiga

Kineziterapinė mankšta skirta tiems, kurie kenčia nuo sėslaus gyvenimo būdo sukeltų pasekmių – jaučia įtampą ir skausmus pečiuose, nugaroje, pastebi, kad sumažėjo lankstumas, sunkiai bepastovi ant vienos kojos… Mankštoje pagrindinis dėmesys skiriamas probleminėms raumenų grupėms – stiprinamos silpnesnės, atpalaiduojamos linkusios įsitempti. Nemažai dėmesio skiriame atgauti (palaikyti) optimalią laikyseną – stipriname kūno šerdies raumenis, didiname giliųjų raumenų jėgą ir ištvermę. Siekdami funkcionalaus kūno, atliekame mobilumą didinačius ir pusiausvyrą gerinančius pratimus.

Funkcinė treniruotė
FUNKCINĖ TRENIRUOTĖmore_vert
FUNKCINĖ TRENIRUOTĖclose
Treneris: Rusnė

Tai vidutinio intensyvumo treniruotė, kurios metu vystoma žmogaus jėga, lankstumas, koordinacija, balansas, ištvermė. Čia mažai izoliuotų pratimų, nes kūnas daugiausiai treniruojamas kaip vieninga sistema, atliekami funkciniai pratimai, lavinantys kasdieniame gyvenime atliekamus judesius, pvz., svorio kėlimą, lipimą laiptais, siekimą aukštyn ir kt. Skirtingose programose atliekami įvairaus pobūdžio pratimai, dirbama ir su savo kūno svoriu, ir su papildomomis priemonėmis: svareliais, gumomis, kamuoliais, stepais. Pratimus paprasta palengvinti ar pasunkinti, todėl treniruotę gali lankyti skirtingo fizinio pasirengimo žmonės.

Body sculpt
BODY SCULPTmore_vert
BODY SCULPTclose
Treneris: Evelina

Tai intensyvi jėgos treniruotė, apimanti efektyviausius pratimus pagrindinėms raumenų grupėms. Siekiama, kad treniruotės nebūdų nuobodžios, todėl dažnai keičiama programa / pratimai, kuriems atlikti naudojamas savo kūno svoris, step platformos, svareliai, kamuoliai. Daug dėmesio skiriama teisingai pratimų atlikimo technikai, bet svarbu ir kūno paruošimas treniruotei bei atpalaidavimas, tempimas pabaigoje.

Kangoo jumps
KANGOO JUMPSmore_vert
KANGOO JUMPSclose
Treneris: Vitalij

Tai užsiėmimai su specialiais šokinėjimo batais, padedantys treniruoti širdį, numesti svorio, pasikrauti energija, vystoma pusiausvyra ir koordinacija, lavinama ištvermė. Su Kangoo Jumps dirba visos raumenų grupės, per valandą paprastai sudeginama apie 1000 kalorijų. Specialios konstrukcijos batai padeda apsaugoti stuburą nuo traumų bei sumažina apkrovą kelių sąnariams net 80%. Būtina registracija: čia.

Rato treniruotė
INTERVALINĖ TRENIRUOTĖmore_vert
INTERVALINĖ TRENIRUOTĖclose
Treneris: Solveiga

Tai gana aukšto intensyvumo intervalinė treniruotė, kurios metu pratimai atliekami intervalais - tiek su savo kūno svoriu, tiek ir naudojant įvairų inventorių. Tai jėgos ir ištvermės treniruotė, kurios metu dirba visi kūno raumenys, stiprinama širdies ir kraujagyslių sistema. Jeigu iš treniruotės tikiesi greito ir efektyvaus kalorijų deginimo, ištvermės didinimo, raumenų stiprėjimo ir puikios nuotaikos – išbandyk šią treniruotę.

Kalanetika
KALANETIKAmore_vert
KALANETIKAclose
Treneris: Dalia

Tai žemo intensyvumo treniruotė, tinkanti įvairaus amžiaus žmonėms, o ypatingai tiems, kurie nemėgsta sudėtingų choreografijų, tikslo pataikyti į ritmą ar lieti prakaitą treniruoklių salėje. Treniruotę sudaro raumenų tempimo bei stiprinimo pratimai, atliekami pulsuojant labai maža amplitude. Kalanetikos treniruotės stiprina raumenis, padeda išlaikyti greičiausiai prarandamą žmogaus kūno savybę – lankstumą, bei teigiamai veikia emocinę pusiausvyrą.

Nirvana
NIRVANA FITNESSmore_vert
NIRVANA FITNESSclose
Treneris: Jolanta

Nirvana Fitness treniruotės apjungia efektyviausius jogos ir pilateso judesius, ritmingą gilų diafragminį kvėpavimą, atpalaiduojančią Chillout stiliaus muziką, binaurinius ritmus ir Teta bangas. Šis derinys veikia labai efektyviai: nuramina protą, pripildo kūną deguonimi, suaktyvina medžiagų apykaitą, dėl to tampame energingesni, stiprėja imunitetas, pamažu tirpsta riebalai ir formuojasi dailus raumenynas, gerėja laikysena, o teisingas kvėpavimas tampa kasdieniu įpročiu. Treniruotės tinka bet kokio fizinio pasirengimo žmonėms, tik svarbu bent 2 kartus per savaitę treniruotis.

Karatė vaikams
VAIKŲ KARATĖmore_vert
KARATĖclose
Treneris: Sergej

Užsiėmimai 6-12 metų vaikams. Vaikų užsiėmimų programoje: Fudokan karatė pradmenys, koncentraciją ir drausmę lavinantys pratimai, taisyklingos laikysenos profilaktika, judrumo žaidimai. Vaikai ruošiami pradiniam kvalifikaciniam laipsniui, dalyvauja varžybose. Būtina medicininė pažyma apie sveikatos būklę. Pasirašoma lankytojo sutartis.>

Šokiai vaikams
VAIKŲ MODERNO ŠOKIAImore_vert
VAIKŲ MODERNO ŠOKIAIclose
Trenerė: Simona

Vaikų amžiaus grupės: 8-11 m. ir 12-16 m.

Gimnastika vaikams
VAIKŲ GIMNASTIKAmore_vert
VAIKŲ GIMNASTIKAclose
Trenerė: Greta

Gimnastika padeda koreguoti vaiko laikyseną, koordinaciją ir pusiausvyrą. Užsiimant gimnastika darniai vystosi visi kūno raumenys, didėja sąnarių lankstumas, tobulinama pusiausvyra, išmokstama valdyti kūno judesius. Ugdomi ryžtingumas ir ištvermė. Į gimnastikos grupes priimami vaikai nuo 6 metų.

sportiniai
SPORTINIAI ŠOKIAI VAIKAMSmore_vert
SPORTINIAI ŠOKIAI VAIKAMS IR PAAUGLIAMSclose
Trenerė: Justina

Tai puiki meno ir sporto išraiška vaikui. Lavinama korektiška laikysena, gražios pėdos, pojūtis muzikai ir saviraiškai. Amžiaus grupės: 5-7 m. naujokai, 7-10 m., 8-11 m. pažengę, 10-13 m. pažengę. Šokiai MAŽYLIAMS 3-6 m.

Grįžti į viršų