Logo
Pump
PUMPmore_vert
PUMPclose
Treneris: Tomas

Tai vienas efektyviausių būdų vyrams ir moterims sparčiai deginti poodinį riebalų sluoksnį ir ryškinti kūno raumenis. Tai intensyvi, ritmiška treniruotė, kurios metu naudojamos štangutės, svareliai ir step platformos. Treniruotės metu bene didžiausias krūvis tenka pilvo raumenims, nes jie dirba visos treniruotės metu. Taip pat mankštinami viršutinės ir apatinės kūno dalies raumenys. Treniruotė turi aiškią struktūrą: pirmosios minutės skiriamos apšilimui, toliau intensyviai atliekami skirtingi pratimai, skirti 8 raumenų grupėms (krūtinės, nugaros, tricepsų, bicepsų, pečių, kojų, pilvo preso). Pabaigoje - raumenų tempimas ir atpalaidavimas. PUMP treniruotės nėra “lengvi pasivaikščiojimai” – prireiks ir valios, ir susitelkimo, išliesi nemažai prakaito.

Sveikatingumo mankšta
SVEIKATINGUMO MANKŠTAmore_vert
SVEIKATINGUMO MANKŠTAclose
Treneris: Solveiga

Tai žemo intensyvumo, lėto tempo užsiėmimas įvairaus amžiaus ir bet kokio fizinio pasirengimo žmonėms. Ši mankšta padės pagerinti ir išlaikyti kaulų, raumenų, širdies ir kraujagyslių funkcinę būklę. Atliekami saugūs ir efektyvūs pratimai su Pilates, kalanetikos, jogos elementais, kurių pagalba stiprinami kūno raumenys, gerinamas sąnarių paslankumas, lavinamas bendras kūno lankstumas, koordinacija ir ištvermė. Mankšta ypač tinka didžiąją laiko dalį praleidžiantiems sėdimoje padėtyje.

Funkcinė treniruotė
FUNKCINĖ TRENIRUOTĖmore_vert
FUNKCINĖ TRENIRUOTĖclose
Treneris: Rusnė

Tai vidutinio intensyvumo treniruotė, kurios metu vystoma žmogaus jėga, lankstumas, koordinacija, balansas, ištvermė. Čia mažai izoliuotų pratimų, nes kūnas daugiausiai treniruojamas kaip vieninga sistema, atliekami funkciniai pratimai, lavinantys kasdieniame gyvenime atliekamus judesius, pvz., svorio kėlimą, lipimą laiptais, siekimą aukštyn ir kt. Skirtingose programose atliekami įvairaus pobūdžio pratimai, dirbama ir su savo kūno svoriu, ir su papildomomis priemonėmis: svareliais, gumomis, kamuoliais, stepais. Pratimus paprasta palengvinti ar pasunkinti, todėl treniruotę gali lankyti skirtingo fizinio pasirengimo žmonės.

Body sculpt
BODY SCULPTmore_vert
BODY SCULPTclose
Treneris: Solveiga

Tai intensyvi jėgos treniruotė, apimanti efektyviausius pratimus pagrindinėms raumenų grupėms. Siekiama, kad treniruotės nebūdų nuobodžios, todėl dažnai keičiama programa / pratimai, kuriems atlikti naudojamas savo kūno svoris, step platformos, svareliai, kamuoliai. Daug dėmesio skiriama teisingai pratimų atlikimo technikai, bet svarbu ir kūno paruošimas treniruotei bei atpalaidavimas, tempimas pabaigoje.

Kangoo jumps
KANGOO JUMPSmore_vert
KANGOO JUMPSclose
Treneris: Vitalij

Tai užsiėmimai su specialiais šokinėjimo batais, padedantys treniruoti širdį, numesti svorio, pasikrauti energija, vystoma pusiausvyra ir koordinacija, lavinama ištvermė. Su Kangoo Jumps dirba visos raumenų grupės, per valandą paprastai sudeginama apie 1000 kalorijų. Specialios konstrukcijos batai padeda apsaugoti stuburą nuo traumų bei sumažina apkrovą kelių sąnariams net 80%. Būtina registracija: čia.

Rato treniruotė
RATO TRENIRUOTĖmore_vert
RATO TRENIRUOTĖclose
Treneris: Solveiga

Tai gana aukšto intensyvumo intervalinė treniruotė, kurios metu pratimai atliekami judant per "stotis" ratu tiek su savo kūno svoriu, tiek ir naudojant įvairų inventorių. Tai jėgos ir ištvermės treniruotė, kurios metu dirba visi kūno raumenys, stiprinama širdies ir kraujagyslių sistema. Jeigu iš treniruotės tikiesi greito ir efektyvaus kalorijų deginimo, ištvermės didinimo, raumenų stiprėjimo ir puikios nuotaikos – išbandyk šią treniruotę.

Solo Latino
SOLO LATINOmore_vert
SOLO LATINOclose
Treneris: Donata

Ar Lotynų Amerikos šokiai šokami tik poroje? Nebūtinai ! Tam, kad išmoktum judėti kaip Latino šokėjas, visai nebūtina turėti porą - pakanka tavo noro šokti. Solo Latino pamokose nuo pačių pagrindų išmoksi šokti niekada iš mados neišeinančius Lotynų Amerikos šokius - salsą, bačiatą, sambą, rumbą, džaivą, čia čia čia.

Zumba
ZUMBAmore_vert
ZUMBAclose
Treneris: Tomas

Zumba pagrindas – Lotynų Amerikos šokiai, nors treniruotėse skamba įvairiausių šokių ritmai: salsos, merengės, regetono, pilvo šokio, arabiški, afrikietiški, Bolivudo, hip hopo, sambos, svingo, čia čia čia, flamenko ir kt. Judama kiekvienam šokiui būdingais, bet supaprastintais judesiais, todėl juos paprasta išmokti ir atkartoti. Muzika sudėliota taip, kad intensyvų ritmą keistų lėtesnis, todėl treniruotė vyksta intervaliniu principu. Būtent dėl to per šią treniruotę sudeginama gerokai daugiau kalorijų nei per daugelį kitų kardio treniruočių. Na, o šauniausia tai, kad zumba treniruotės metu tiesiog pamiršti, kad sportuoji. Nereikia jokios ankstesnės šokių patirties, taip pat visai nesvarbu, kokios esi lyties, amžiaus ar sudėjimo.

 Nirvana fitness
NIRVANA FITNESSmore_vert
NIRVANA FITNESSclose
Treneris: Nida

Ši mankšta susideda iš jogos, Pilates, kalanetikos, kvėpavimo pratimų, teta bangų dažnio ir  mindfulness  relaksacijos. Treniruotė ne tik stiprina vidinius/išorinius raumenis, bet ir stimuliuoja vidaus organų veiklą, aprūpindama juos deguonimi. Taisyklingai judant ir kvėpuojant, keičiasi anglies dvideginio ir deguonies kiekio santykis kraujyje, todėl ši mankšta suteikia energijos ir žvalumo.

Joga
JOGAmore_vert
JOGAclose
Treneris: Vilma

Skirk laiko sau - pramankštink sustingusį kūną, nuramink skubantį protą. Tiek pakanka, kad apdovanotum save gera savijauta ir sveikata. Jogos praktikos padeda tapti fiziškai stipresniems ir lankstesniems, kovoti su stresu, atpalaiduoti, atgaivinti ir geriau sutelkti protą, surasti harmoniją su savimi ir aplinkiniu pasauliu, pažadinti savo dvasinę prigimtį, saugotis ligų ir tolinti senatvę.

Pilates
PILATESmore_vert
PILATESclose
Treneris: Živilė

Pilates - tai kūno pažinimo treniruotė, kurios metu kiekvienas pratimas atliekamas pajungiant protą. Tai treniruotė, kuri formuoja ir stiprina raumenyną, didina sąnarių mobilumą, laikyseną, lankstumą, pusiausvyrą bei koordinaciją. Kaip sakė pats Dž. Pilates: “Po 10 užsiėmimų jūs pajusite skirtumą, po 20 - pamatysite, o po 30 - turėsite naują kūną.” Treniruojantis daugiausia pratimų atliekama ant kilimėlio, panaudojant papildomas priemones - minkštus kamuolius, svorinius kamuoliukus, elastines gumas ar žiedus. Beveik visi pratimai turi lengvesnes alternatyvas, todėl yra tinkami bet kokio fizinio pasirengimo ir amžiaus žmonėms.

Karatė vaikams
VAIKŲ KARATĖmore_vert
KARATĖclose
Treneris: Sergej

Užsiėmimai 6-12 metų vaikams. Vaikų užsiėmimų programoje: Fudokan karatė pradmenys, koncentraciją ir drausmę lavinantys pratimai, taisyklingos laikysenos profilaktika, judrumo žaidimai. Vaikai ruošiami pradiniam kvalifikaciniam laipsniui, dalyvauja varžybose. Būtina medicininė pažyma apie sveikatos būklę. Pasirašoma lankytojo sutartis.>

Šokiai vaikams
VAIKŲ ŠOKIAImore_vert
VAIKŲ ŠOKIAIclose
Trenerė: Donata

Showdance šokių pamokos – tai įvairių šokių stilių gama. Pamokos lavina vaikų koordinaciją, laikyseną bei greitą orientaciją. Į vaikus orientuota choreografija ir smagiai praleistas laikas. 10-13 m. ir 7-9 m. amžiaus grupės.

Grįžti į viršų